پلی الکترولیت چیست | خرید پلی الکترولیت

پلی الکترولیت ها پلیمرهایی هستند که به صورت جامد و مایع و با هدف لخته سازی مورد استفاده قرار می گیرند، پلی الکترولیت ها در گروه های کاتیونی، آنیونی و غیر یونی یا خنثی دسته بندی می شوند. ویژگی های ذکر شده از این محصول سبب شده تا صنایع تصفیه آب یکی از بزرگترین صنایعی باشد که در آن از این لخته کننده ها استفاده می شود. شما می توانید برای خرید پلی الکترولیت و استعلام قیمت فروش آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید پلی الکترولیت آنیونی و کاتیونی :

تهیه ی این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به ما در مبتکران شیمی بسپارید. در هر کجای ایران که قرار دارید این موسسه می تواند در کمترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی این ماده را به دست شما برساند.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

 بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

 درصد خلوص : 99%

cas no: 9003-05-8

آنالیز محصول برگه آنالیز نمونه آنیونی  تیانرانA756

برگه آنالیز

برگه آنالیز نمونه ی کاتیونی تیانرانC8020CF

برگه آنالیز

برگه آنالیز نمونه ی کاتیونی کمکس
برگه آنالیز

فروش پلی الکترولیت :

جهت اطلاع از چگونگی ثبت سفارش محصول فوق از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت پلی الکترولیت :

برای آگاهی از قیمت این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خواص و ویژگی های پلی الکترولیت ها :

پلی الکترولیت ها به پلیمرهایی اطلاق می شود که از طریق یک مکانیسم تولید یون، می توانند به یک مولکول پلیمری دارای بار الکتریکی در سرتاسر زنجیره شوند. بارهای الکتریکی ناشی از حضور گروه های عاملی قابل یونیزه شدن در طول زنجیره پلیمری هستند. از این رو پلی الکترولیت ها الکترلیت های پلیمری هستند ، که هم خواص الکترولیتی دارند و هم خواص پلیمری .

هنگامی که گروه های قابل یونیزه شدن جدا می شوند ، مولکول های پلیمر دارای بار مثبت و یا منفی می شوند ، نوع بار بستگی به گروه عاملی موجود دارد .

تفاوت پلی الکترولیت کاتیونی و آنیونی

پلیمرهایی که دارای گروه های عاملی قابل یونیزه شدن با بار مثبت ( برآیند تمام بارها در نهایت مثبت باشد) هستند ، پلی الکترولیت کاتیونی خوانده می شوند و آنهایی که داری بار منفی باشند پلی الکترولیت آنیونی نامیده می شوند.

پلیمرهایی که بارهای مثبت و منفی آنها برابر باشد و مجموع آنها برابر صفر شود ، نانیونی خوانده می شوند .

این مواد همانند الکترولیت های معمولی بسته به نوع pH در آب تفکیک می گردند. بنابراین خواص آن ها بسیار مشابه با پلیمر ها و الکترولیت ها می باشد. ویسکوزیته ی این مواد به شدت به وزن مولکولی و غلظت پلیمر وابسته است و شکل ظاهری آن  پودری می باشد و از نام های دیگر آن می توان به پلی آکریل آمید،پلی الکترولیت کاتیونی و پلی الکترولیت آنیونی اشاره نمود.

 

ساختار مولکولی :

ساختار مولکولی پلی الکترولیت ها

تفکیک در آب:

همانطور که می دانید الکترولیت ها در آب به راحتی تفکیک می گردند.

برای مثال NaCl نوعی الکترولیت می باشد که هنگامی که در آب قرار می گیرد به یون های مثبت و منفی (سدیم مثبت و کلر منفی) تفکیک می شود. این رویداد به دلیل قرار گرفتن مولکول های آب در اطراف این یون ها می باشد.

خواص و تفکیک الکترولیت و پلی الکترولیت در آب

 

 پلی الکترولیت ها نیز رفتاری همانند الکترولیت ها از خود نشان میدهند و به محض قرار گرفتن در آب تفکیک می گردند. برای مثال ان ماده هنگامی که در آب قرار می گیرد، هیدروژن اسیدی موجود در آن به کمک آب جدا می گردد و تشکیل  یون H3O+ را می دهد. در شکل زیر می توانید این واکنش را بهتر مشاهده نمایید:

 

تفکیک پلی الکترولیت در آب

 

در نتیجه مولکول مذکور با دسته ای از بارهای منفی که به آن متصل اند توسط مولکول های آب احاطه می گردد و یونیزه می شود.

 

مولکول پلی الکترولیت و خواص آن

 

این ماده به دلیل بارهای همنامی که دارد نمی تواند در هم تنیده و جمع شود. در نتیجه مولکول در همین حالت باقی می ماند. مولکول مذکور در این حالت مقاومت بالایی در برابر مولکول های حلال احاطه شده در اطرافش از خود نشان می دهد در نتیجه با توجه به اینکه این مولکول مقاومت بالایی دارد و فضای بیشتری را در محیط اشغال می نماید می تواند ویسکوزیته ی محلول را نیز افزایش دهد.

گرید پلی الکترولیت ها :

گرید های مختلفی از این محصول را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

پلی الکترولیت آنیونی
A500 grade 1
Anionic Ionic action 2
million20 Molcular weight 3
fast &complete Water soluble 4
white granule Appearance 5
water & waste water

treatment

Application 6

 

پودر کاتیونی
c500 grade 1
cationic Ionic action 2
million4-10 Molcular weight 3
<40 min Dissolving time for

water solution

4
white dry powder Appearance 5
water & waste water

treatment

Application 6
پودر کاتیونی
C1000 grade 1
cationic Ionic action 2
million12-16 Molcular weight 3
<40 min Dissolving time for

water solution

4
white dry powder Appearance 5
water & waste water

treatment

Application 6

 

پلی الکترولیت های تجاری مورد استفاده در توده سازی مواد معلق، در آب قابل حل هستند و در فرم های پودری ، گرانول و یا مایع ویسکوز موجود هستند .

این محصول پس از مدتی دچار تخریب شده (هرچه رقیق تر باشد سریعتر اتفاق می افتد) و در اثر شکسته شدن مولکولی ویسکوزیته خود را از دست می دهد، از این رو تولیدکنندگان اطلاعات دقیقی را در مورد مدت زمان و نحوه نگهداری باید ارائه دهند .

 

دسته بندی پلی الکترولیت ها:

این مواد بر اساس اینکه نوع یونیزه شده ی آن ها در آب چه نوع باری را حمل می کند به انواع گوناگونی تقسیم بندی می گردند. که شامل پلی الکترولیت های آنیونی، کاتیونی و خنثی است

شایع ترین گروه های کاتیونی این مواد آمونیوم اولیه، ثانویه و چهارگانه می باشد (–NH3+, =NH2+ & ≡N+)

لازم به ذکر است که به طور کلی این مواد هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی یافت می گردند

از انواع طبیعی آن می توان به پکتین  ،آلژینات (اسید آلژینیک) ، کربوکسی متیل سلولز (CMC) و … اشاره نمود.

نمونه ای از این مواد به صورت مصنوعی عبارتند از : پلیمرهای آکریلیک اسید، استایرن، آلیلامین، کربوکسی متیل سلولز مصنوعی، سولفونات ها و…

برخی از انواع این ماده را در زیر می توانید مشاهده کنید:

پلی الکترولیت آنیونی و انواع مصنوعی آن

نوع گروه یونی می تواند مونومر های سازنده و تکرار شونده ی پلی الکترولیت را مشخص کند و خواص آن از جمله میزان انحلال پذیری در آب ، هدایت الکتریکی و ویسکوزیته ی محلول را تعیین نماید. برخلاف پلیمر های غیر یونی ، این خواص به شدت به pH و میزان نمک وابسته  می باشد.

 کاربرد های پلی الکترولیت:

با توجه به موارد ذکر شده در بالا این ماده دارای خواص فراوانی می باشد که عمدتا در اصلاح جریانات و یا بهبود پایداری کلوئید های آبی، ژل ها و یا لخته سازی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال این مواد برای بی ثبات کردن و ناپایداری سوسپانسیون های کلوئیدی و در نهایت لخته سازی و رسوب دهی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها همچنین می توانند برای انتقال شار سطح به ذرات خنثی  برای دیسپرس کردن آن ها( پراکنده کردن) در یک محلول آبی مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین این مواد عمدتا به عنوان عامل دیسپرس کننده (پراکنده کننده)، ضخیم کننده، امولسیفایر، مبدل های یونی شناخته می شوند.

تصفیه آب و پساب 

هدف از تصفیه ی آب حذف ذرات آلوده کننده و یا کاهش غلظت آن ها در آب برای بهبود خواص و سلامتی آن می باشد. آب آشامیدنی سالم می تواند حاوی مواد آلی و معدنی ای باشد که بدن قادر به تحمل آن ها می باشد این مواد دارای دوز مشخصی می باشند. در نتیجه همواره باید مقادیر این مواد آلوده کننده اندازه گیری شود تا در صورت تجاوز از مقادیر مجاز غلظت آن ها در طی فرایند های تصفیه سازی کاهش یابد.

آلاینده هایی که می توانند موجب آلوده نمودن آب شوند عبارتند از گل و لای، رسوبات و پاتوژن ها (باکتری ها ، ویروس ها ، تک یاخته ها ، ارگانیسم های بزرگتر (کرم ها) یا نمک ها و سموم (کودها ، فلزات سنگین)) که معمولاً توسط فاضلاب های انسانی یا حیوانی به وجود می آیند. همچنین گاهی اوقات لاشه حیوان مرده نیز می تواند منجر به این آلودگی ها شود. آلودگی می تواند از صنایع ساخت بشر نظیر معدن و یا کشاورزی نیز رخ دهد.

عفونت های انگلی بیماری زا در انسان شامل Giardia ، Cryptosporidium (تک یاخته ها) و E. coli (یک باکتری رایج) است که همه آنها از طریق آب آلوده و بهداشت ضعیف منتقل می شوند. علائم آلودگی به این عفونت ها از گرفتگی معده و خستگی تا نفخ و اسهال متفاوت است. در ویدئوی زیر نحوه عملکرد پلی الکترولیت در تصفیه آب و پساب نشان داده شده است : 

 

  • لخته سازی ذرات کلوئیدی:

یکی از مشکلات و دغدغه های موجود در تصفیه آب و پساب حذف ذرات کلوئیدی و دارای بار است ، اغلب این ذرات دارای بار همسان هستند و همین عامل باعث می شود تا ذرات از یکدیگر دوری کنند و در آب بیشتر پراکنده شوند. برای حل این مشکل ترکیباتی با بار مخالف (مانند یون های فلزی) به محلول اضافه می شود تا بار این ذرات معلق را خنثی نماید . به این ترکیبات کواگولانت و یا تعلیق کننده گفته می شود . 

مرحله بعدی افزودن ماده ای با دانسیته بالاست تا با ذرات موجود پیوند خورده و باعث ته نشینی آنها گردد . به این دسته از مواد که عامل لخته سازی هستند فلوکولانت گفته می شود . 

polyelectrolyte ها در گریدهای مختلف هم به عنوان کواگولانت و هم فلوکولانت مورد استفاده قرار می گیرند . دارا بودن بار الکتریکی زیاد و جرم مولکولی بالا به این مواد اجازه می دهد تا هم بتوانند نقش منعقد کننده و هم نقش لخته ساز را ایفا کنند . 

به عنوان مثال از پلی آکریل آمید ها در تصفیه ی آب در جداسازی مواد معلق و ناخالص موجود در آب استفاده می شود.آنتی اسکالانت ها نیز از مواد شیمیایی پر کاربرد در این صنعت هستند

.پلیمر ها موادی هستند که در انواع گوناگون برای تصفیه ی آب مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد سنتزی و آلی برای استفاده به عنوان کواگولانت و یا فلوکولانت سنتز می گردند. این مواد را می توان به تنهایی یا همراه با سایر کواگولانت های معدنی مانند آلوم ، نمک های آهن یا آهک مورد استفاده قرار داد.

 

فروش و خرید پلی الکترولیت  کاتیونی وآنیونی  را به ما در مبتکران شیمی  بسپارید

 

  • اما چرا تصفیه ی آب با کمک پلی الکترولیت؟

همانطور که گفته شد هدف از تصفیه آب حذف ذرات معلق از منابع طبیعی آب مانند آب های رودخانه یا دریاچه ها یا پساب ها می باشد.

از آنجا که ذرات بزرگتر مانند ماسه به راحتی ته نشین می شوند و حذف می گردند ، مشکل اصلی تصفیه ی آب حذف ذرات کلوئیدی می باشد که به طور طبیعی و در طی فرایند های تصفیه سازی معمول حذف نمی شوند.

ذرات کلوئیدی ممکن است از خاک رس و گل و لای ، اجسام رنگی ، رسوبات آهن یا اکسید منگنز و حتی باکتری ها و جلبک ها تشکیل شود. فرایند های تصفیه ابی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان مثال فرایند نرم نمودن آب های سخت با کمک آهک می تواند ذرات کلوئیدی ای مانند کلسیم کربنات و یا سایر ذرات معلق را به وجود آورد. در نتیجه این آب ها نیز به مرحله ی دیگری برای تصفیه ی آب نیاز دارند تا بتوان این ذرات کلوئیدی را از آن ها جداسازی نمود.

اکثر ذرات کلوئیدی در آب دارای بار الکتریکی منفی می باشند. در نتیجه از آنجا که همه ذرات دارای یک بار مشابه هستند ، یکدیگر را دفع می کنند و  ذرات به اندازه کافی بزرگ نمی شوند و نمی توانند موجب ایجاد رسوب شوند. بنابراین رسوب خاصی بدون استفاده از کواگولانت و فلوکولانت شکل نخواهد گرفت.

  • کواگولانت

کواگولانت ها بار این ذرات را خنثی می نمایند و موجب به هم چسباندن دو و یا تعداد بیشتری از این ذرات کلوئیدی می شوند و ذرات بزرگتری به نام میکرو فلوک ها را پدید می آورند. تصفیه ی آب به کمک کواگولانت ها اولین مرحله ی تصفیه ی این ذرات کلوئیدی به حساب می آید. میکروفلوک های پدید آمده همچنان نامرئی و ریز هستند و قدرت کافی برای ته نشین سازی و جداسازی را ندارند. بنابراین افزودن ماده ای که با میکرو فلوک ها واکنش دهد و سبب بزرگ نمودن و ته نشین سازی آن ها شود گام بعدی در تصفیه ی آب به کمک پلیمر ها به حساب می آید.

  • فلوکولانت

مرحله ی بعدی تصفیه ی ذرات کلوئیدی مرحله ی فلوتاسیون نامیده می شود. در این مرحله فلوکولانت مناسب به آب اضافه می شود. این ماده با میکرو فلوک ها وارد واکنش می شود و سبب ته نشین سازی آن ها می گردد.

از جمله مهم ترین ترکیباتی که در فرایند های فلوتاسیون مورد استفاده قرار می گیرند پلی الکترولیت های آلی می باشند.

این مواد به صورت آلی موادی هستند که در فلوتاسیون به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل استفاده از این مواد وجود مکان های مناسب در زنجیره ی مولکولی برای جذب ذرات کلوئیدی، ایجاد پل و در نتیجه ته نشین سازی این ذرات می باشد.

  • خرید پلی الکترولیت مناسب

این مواد در ماهیت گروه های عاملی، وزن مولکولی و دانسیته ی بار متفاوت می باشند.

یک نکته ی مهم در انتخاب این ترکیبات توجه به خاصیت و توانایی آن به عنوان کواگولانت ( با بی ثبات سازی کلوئید ها از طریق خنثی سازی)  و فلوکولانت (با ایجاد پل ای درون ذره ای) می باشد. pH همچنین یکی دیگر از پارامتر های مهم در انتخاب نوع این ماده می باشد. حساسیت به pH در پلیمر های کاتیونی که در آن گروه های آمونیوم 4 تایی (کواتر) غالب اند و در پلیمر های آنیونی شامل گروه های سولفونیک اسید رخ می دهد.

همچنین فلوکولانت هایی با گروه های آمینی و کربوکسیلی وابستگی قوی ای به pH دارند.

 

 

پزشکی

از آنجایی که این مواد آبدوست می باشند و به راحتی در آب حل می گردند کاربرد های فراوانی در قسمت بیوشیمی و پزشکی نیز دارند. این مواد به عنوان پوششی برای ایمپلنت ها و دارو ها در صنعت پزشکی استفاده می گردند.

این پلیمرها در برابر تغییر دما، pH، میدان الکتریکی و میدان مغناطیسی عکس العمل مناسبی از خود نشان می دهند، ترکیبات فعال را به فرم غیر مضر در می آورند، و اثرات مناسبی نیز بر روی توزیع و در دسترس بودن زیستی یا جذب مواد فعال دارند، از این رو در فناوری های جدید دارویی اهمیت بالایی پیدا کرده اند.

تعامل بین دو پلیمر دارای بارهای مخالف منجر به تشکیل یک کمپلکس می شود که با نام کمپلکس  پلی الکترولیت شناخته می شود. این کمپلکس های پلی الکترولیتی مشخصات سیستم های پلیمری زیست سازگار را دارا هستند و می توانند در موارد مختلفی مانند حمل ترکیبات فعال مورد استفاده قرار گیرند.

معدن

این ترکیب در جداسازی جامد-مایع در صنعت استخراج سنگ معدن نقش ویژه ای دارد. این ماده در زمینه های استخراج زغال سنگ یا برای فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و پلاتین و همچنین سایر فلزات از قبیل مس ، آهن ، روی و غیره کاربرد دارد.

جداسازی ماکرومولکول ها

مقدار کمی از این ژل های پلی اکریل آمیدی ( کاتیونی و آنیونی ) در جداسازی ماکرومولکول ها در فرایند الکتروفورز به کار می روند. هنگامی که جریان برق به این ژل های PAM اعمال می شود بار منفی پروتئین ها و یا نوکلئیک اسید ها به سمت الکترود مثبت مهاجرت می کند. از آنجا که این تحرک به اندازه ی مولکول و بار آن ها بستگی دارد این مواد با سرعت های متفاوتی از ژل های پلی اکریل آمیدی عبور می کنند و به راحتی جداسازی می شوند

کاربرد های کشاورزی:

پلی اکریل آمید در کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد در سال های اخیر تحقیقات وسیعی درباره ی خطرات این ترکیب بر سلامتی انجام پذیرفته است. نگرانی های زیادی وجود داشت که میوه ها و محصولات تولیدی با این ترکیب آلوده و سرطانزا باشند. اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده از این ماده در این صنعت هیچ خطری در پی ندارد بلکه خواص زیر را می تواند در پی داشته باشد:

  • گیاهان بزرگتر و قوی تر با ریشه های گسترده تر
  • جوانه زدن سریعتر بذر
  • جذب آب بیشتر
  • پاسخ دهی سریع تر و جذب بهتر کود ها

خواص ضد خوردگی:

به دلیل تاثیر خوردگی فلزات بر محیط زیست و مسائل اقتصادی در سال های اخیر توجه ها به یافتن راه های نوینی برای ممانعت از خوردگی بیشتر شده است. پلی الکترولیت ها موادی هستند که در صورت استفاده از آن ها در ابعاد نانو و به صورت چند لایه می توان پوشش های ضد خوردگی مهمی را تهیه نمود.

این ترکیبات به صورت چند لایه می توانند محافظ خوبی در برابر گونه های فعال باشند. استفاده از این ترکیبات بر روی حامل های متخلخل موجب کنترل لودینگ، ذخیره سازی و آزاد سازی مهار کننده های خوردگی می شود. استفاده از این مواد به صورت چند لایه می تواند پوسته ی نفوذ پذیر و حساس به محرک های خارجی را فراهم نماید.

به عنوان مثال در شکل زیر می توانید شکل گیری و تشکیل چند لایه پلی الکترولیت را بر روی سطح آلومینیوم و فولاد مشاهده نمایید.

پوشش پلی الکترولیت ها بر روی سطح

این لایه های پوشش داده شده بر روی سطح معمولا در مقیاس نانو می باشد. فعالیت ضد خوردگی صورت پذیرفته در این مواد به دلیل مکانیسم های زیر می باشد:

  • تشکیل بافر: با کمک کمپلکس  پلی باز ها و پلی اسید های موجود بافر تشکیل می شود که می تواند تغییرات pH ناشی از مواد خوردگی را مهار نماید.
  • بازسازی پوشش: این مواد می توانند با حرکت دادن زنجیره های پلیمری سبب رفع نقص سطوح آسیب دیده و متورم شوند.
  • حمل کننده: لایه های موجود می توانند یک حمل کننده ی مناسب برای مهار کننده های خوردگی فراهم نمایند که در صورت نیاز به راحتی آزاد شوند.
  • ایجاد مانع: لایه های موجود سبب ایجاد مانع بین سطح و محیط می شوند.

سایر کاربردها

  • در صنعت سرامیک سازی این مواد عامل پایدار کننده و در فرایند بتن سازی به عنوان یک سوپر پلاستی سایزر عمل می نمایند.
  • علاوه براین بسیاری از شامپو ها، صابون ها و لوازم آرایشی بهداشتی حاوی این ماده می باشند.
  • برخی از مواد نیز به مواد غذایی افزوده می شوند و به عنوان روکشی برای محافظت آن ها در بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال نوع های طبیعی آن مانند پکتین، سی ام سی و آلژینات موارد مهمی از این مواد هستند که در صنایع غذایی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

بازار جهانی خرید پلی الکترولیت:

همانطور که گفته شد از اتصال پلی آکریلات – کوپلیمرهای آکریل آمید می توان هیدروژل ها را پدید آورد.

این هیدروژل ها بازار عمده ای در مصرف پوشک بچه دارند اما در سایر محصولات بهداشتی بزرگسالان و دستمال های کاغذی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. انتظار می رود بازار جهانی SAP ها از سال 2014 تا سال 2019 با نرخی در حدود  5.5 درصد رشد کند و ارزش آن در سال 2019 به 8.56 دلار برسد.

همچنین مطالعات دیگری نشان می دهد این ماده تا 2024 به دلیل کاربرد های فراوان در تصفیه آب، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی و…  دارای بازار خرید و فروش پر رونقی خواهد داشت. استفاده از محصول فوق در تصفیه ی آب و تولید پوشک عمده بازار فروش این ماده را تشکیل می دهد .به صورت منطقه ای ، بیشترین میزان خرید پلی الکترولیت در پنج منطقه اصلی شامل آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیا اقیانوسیه ، آمریکای لاتین و منطقه خاورمیانه و آفریقا تقسیم می باشد که در شکل زیر می توانید پیش بینی میزان مصرف آن در سال 2024 را بر اساس تفکیک منطقه ای مشاهده نمایید

بازار جهانی خرید پلی الکترولیت

خطرات و MSDS پلی الکترولیت :

پیش از شروع به کار با هر محصول و ماده اولیه شیمیایی همواره توصیه می شود برای آمادگی جهت مقابله با خطرات احتمالی حتما برگه اطلاعات و ایمنی آن را مطالعه نمایید،به طور کلی پلی الکترولیت ها اثرات منفی خاصی بر سلامتی انسان ندارند، با این حال تماس با آنها یا بلعیدن سهوی ممکن است سبب بروز مخاطراتی شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود:چ

  • تنفس : نفس کشیدن غبار این محصول ممکن است سبب تحریک دستگاه تنفسی گردد. برای بهبود بهتر است در هوای تازه تنفس کنید
  • تماس با چشم : سوزش، قرمزی چشم ممکن است در اثر تماس پدیدار شود.پیشنهاد می شود چشم را به مدت 15 دقیقه با آب شستشو دهید.
  • تماس با پوست : تماس این محصول با پوست سبب ایجاد علائم حساسیتی نظیر سوزش، خارش، قرمزی و تحریک پوست خواهد شد.شستشو با آب و صابون می تواند در بهبودی این علائم اثر بخش باشد.

 

نحوه ی ذخیره سازی و نگهداری:

  • نوع خشک: در جای خشک و خنک نگهداری شود. از قرار گرفتن این ماده در برابر رطوبت خودداری شود.  نوع خشک با ذخیره سازی مناسب می تواند سال ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  • امولسیون ها: ابن نوع معمولا 6 ماه نسبتا پایدار است اما ممکن است شاهد جدایی اجزای آن از هم باشیم. بنابراین محلول را مرتبا هم بزنید تا جدایی و دوفازی شدن به حداقل برسد. از ریخته شدن آب بر روی بسته بندی های این ترکیب بپرهیزید و در صورتی که از آن استفاده نمی کنید در پوش را محکم ببندید.

بسته بندی

مبتکران شیمی با بسته بندی ایمن این محصول، کالای مورد نظر را در هر کجای ایران که باشید در سریع ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رساند.

بسته بندی این محصول را در شکل زیر می توانید مشاهده نمایید:

خرید پلی الکترولیت با بسته بندی در مبتکران شیمی

جمع بندی :

در این متن ضمن معرفی پلی الکترولیت، خواص و مهمترین کاربردهای آن از جمله تصفیه آب و نحوه انتخاب پلی الکترولیت مناسب، به نحوه خرید پلی الکترولیت آنیونی و کاتیونی از مبتکران شیمی پرداختیم.بازار جهانی خرید و فروش آن را بررسی نموده و خطرات کار با این پلیمر ها را شرح دادیم

4/5 (2 Reviews)

4 نظر برای «پلی الکترولیت چیست؟ | خرید پلی الکترولیت»

  • عباس اسدی می‌گوید:

    بهترین و مطمئن ترین روش برای اندازه گیری pH سورفکتانت های آبی، پلی الکترولیت های آبی چیست؟

    • مبتکران می‌گوید:

      سلام دوست عزیز شما می توانید ابتدا از نشانگر کاغذی برای تشخیص اولیه pH استفاده کنید تا از آسیب الکترود جلوگیری کنید. اگر PH شما بین 2 تا 12 باشد، می توانید با PH متر با الکترود شیشه ای اندازه گیری کنید. موفق باشید!
      می توانید از pH متر الکترود شیشه ای معمولی استفاده کنید.

  • سمیرا موسوی می‌گوید:

    با سلام، پلی الکترولیت موجود دارید؟ قیمت خرید پلی الکترولیت را در تناژ بالا میخواستم. ممنون از مطلب مفیدتان

    • مبتکران شیمی می‌گوید:

      با سلام. بله محصول پلی الکترولیت در گریدهای مختلف موجود می باشد. لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هم چنین اطلاع از چگونگی ثبت سفارش با دفاتر فروش ما در تماس باشید.
      تلفن تماس: 02177641136

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *