فروش انواع مواد شیمیایی با بهترین کیفیت

خرید متیلن کلراید با بهترین قیمت

دسته بندی:

ارائه بهترین قیمت ها

کیفیت تضمین شده

ارسال به تمام نقاط ایران

توضیحات

فروش متیلن کلراید ساخت چین و کره جنوبی با کیفیت و قیمت کاملا عالی . این محصول دارای خلوص 99.9% بوده و در بشکه های 250 و 270 کیلویی عرضه می شوند. با خرید متیلن کلراید از مبتکران شیمی این محصول را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در هر کجای ایران تحویل بگیرید. قیمت روز این محصول را می توانید از کارشناسان فروش ما جویا شوید.

خرید متیلن کلراید با قیمت عالی :

جهت اطلاع از نحوه ی فروش این محصول و ثبت سفارش شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش موسسه مبتکران شیمی در ارتباط باشید.

خرید متیلن کلراید

بازار جهانی خرید و فروش متیلن کلراید

بازار جهانی این محصول در سال 2017 حدود 1818.3 میلیون دلار تخمین زده می شود و پیش بینی می شود تا سال 2023 به 2485.5 میلیون دلار برسد و شاهد CAGR 5.4٪ طی سالهای 2018-2023 است. بازار عمدتا به دلیل تقاضای روزافزون محصول برای کاربردهای مثل پاک کنندگی و افزایش تقاضا در صنعت رنگ و چسب است. بر اساس کاربرد ، این بازار به بخش های دارویی ، غذایی و نوشیدنی ، رنگ و لاک الکل ، تمیز کردن فلزات ، تولید مواد شیمیایی و کف و سایر مواد تقسیم شده است.

کاربردهای دیگر شامل الکترونیک ، فیلم های عکاسی و جوهر است. گزارشات نشان می دهد که تولید مواد شیمیایی و کف با بیش از 30 درصد سهم درآمد در سال 2017، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. این امر به دلیل افزایش تقاضا و استفاده گسترده در فرمولاسیون های شیمیایی ویژه، به افزایش تقاضا برای این ترکیب در فرآوری شیمیایی و تولید فوم نسبت داده می شود. علاوه بر این، معمولاً به عنوان حلال در صنایع شیمیایی و مواد استفاده می شود. در سطح جهان، آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم درآمد را در بازار متیلن کلراید داشته است که بیش از 70.0 درصد در سال 2017 به دست آمده است که این امر به تولید فزاینده مواد شیمیایی در منطقه آسیا و اقیانوسیه نسبت داده می شود.

بازار جهانی فروش و خرید متیلن کلراید

 کاربردها

  • در صنایع غذایی به قهوه و چای های بدون کافئین به عنوان طعم دهنده افزوده می شود و به دلیل فراریت بالا به عنوان سوخت اسپری ها (اسپری رنگ یا اسپری حشره کش) مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این ماده به عنوان حلال در پاک­ کننده های رنگ وجود دارد.
  • همچنین این محصول به عنوان ماده فرار برای ضدعفونی کردن محصولاتی مانند غلات و توت فرنگی پس از برداشت مورد استفاده قرار میگیرد.
  • هم چنین جهت اطلاع از عوارض و msds متیلن کلراید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برگه اطلاعات ایمنی (MSDS)

دی کلرو متان در دسته مواد سمی قرار دارد. در هنگام کار با آن از روپوش مناسب، دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید و در زیر هود آن را وزن کنید و با آن کار کنید.

خطر احتراق و آتش سوزی اشتعال پذیر نیست
استنشاق بر سیستم عصبی تاثیر می گذارد. هوای تازه استشمام کنید. تنفس مصنوعی بگیرید. به مرکز پزشکی مراجعه کنید
پوست خشکی و قرمزی و درماتیت لباس خود را عوض کنید و محل تماس را 15 دقیقه با آب بشویید.
چشم تحریک و سوزش و قرمزی چشم چشم ها را بلافاصله به مدت 15 دقیقه با آب بشویید. در صورت ادامه تحریک، با پزشک تماس بگیرید.
بلع و گوارش مسمومیت، تهوع، بیحالی خودتان را مجبور به استفراغ نکنید. بلافاصله به مرکز فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

برگه آنالیز محصول

دریافت آنالیز محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید متیلن کلراید با بهترین قیمت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین محصولات