8e8f4ab490528124bac68202f1644acc

 قیمت چربی گیر گرم : برای آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

 کشور تولید کننده: ایران

  بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

  درصد خلوص: 99%

آنالیز محصول

معرفی چربی گیر:

چربی گیری معمولاً اولین مرحله تمیز کاری و آماده سازی سطوح فلزی است که باید جهت پذیرش انواع پوشش های حفاظتی و یا تزیینی انجام شود. فرآیند چربی گیری به شیوه هایی اطلاق می گردد که طی آن چربی، گرد و غبار و هر گونه آلودگی از روی سطوح پاک می گردد. بديهی است كه اولين قدم در آماده سازی سطح فلز به دست آوردن يك سطح تميز است

عمل فسفاته كاری بايد روی سطحی تميز و عاری از هر گونه آلودگی و زنگ و غيره انجام پذيرد تا به واسطه واكنش شيميايی بين يونهای فسفات و سطح فلز عمل فسفاته انجام پذيرد، بنابراين تميزكاری قبل از فسفات كاری لازم و ضروری است.

چربی موجود بر روی سطوح فلزی می تواند به دلايل زير ايجاد شده باشد:

الف ) روغنهای محافظ كه در هنگام ساخت ورق در كارخانه سازنده روی ورق زده می شوند.

ب )  روغن های پرسكاری كه در هنگام پرس كاری و شكل دهی ورق زده می شوند.

ج ) گريس كه جهت گريسكاری استفاده می شود.

د ) روغن موتور كه معمولا قطعات داخلی موتور با آن در تماس هستند.

چربی گیرها می­توانند در سه دسته قلیایی، اسیدی و خنثی تقسیم بندی شوند:

چربيگير قليايی موجب هيدروليز چربی، مرطوب شدن سطح قطعه، پراكنده شدن چربی در محلول، امولسيون شدن چربی در محلول و نرم سازی آن می شوند.

اين نوع تميز كننده ها را می توان به صورت دستمال كشی، اسپری دستی، اسپری اتوماتيك و يا روش غوطه وری به كار برد. در فرآيند تميزكاری می توان از عواملی همچون گرما، همزدن يا جريان الكتريكی استفاده كرد.

چربيگير اسيدی برای رفع زنگ زدگی و ديگر عوامل ناشی از خوردگی به كار می رود. در برخی موارد نيز برای ايجاد پوشش فسفاته، سطح را فعال می كنند. پاك كننده های اسيدی به طور معمول به صورت غوطه وری استفاده می شوند و در موارد محدودی می توان از پاك كننده های اسيدی ملايم به روش پاششی نيز استفاده كرد. دمای فرآيند تميزكاری اسيدی و زمان چربی گيری توسط آن معمولاً نسبت به پاك كننده های قليايی پايين تر است.

از چربيگير دترجنتی يا خنثی می توان در روشهای دستمال كشی، اسپری دستی، اسپری اتوماتيك و يا روش غوطه وری استفاده كرد. زمان فرآيند، غلظت و دمای اين نوع شوينده ها به روش به كار گرفته شده بستگی دارد. شوينده های خنثی به عنوان پاك كننده اصلی چندان مؤثر نيستند. از اين مواد بيشتر به عنوان پاك كننده اوليه استفاده می شود.

.فروش چربی گیر گرم:

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی چربی گیر گرم را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای خرید چربی گیر گرم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *