هیدروکسی آنیسول بوتیله شده BHA

 BHA چیست؟ هیدروکسی آنیسول بوتیله شده یک آنتی اکسیدان است که شامل مخلوطی از دو ترکیب ایزومرهای آلی، 2-ترشیو بوتیل-4-هیدروکسی آنیسول و 3-ترشیو-بوتیل-4-هیدروکسی آنیسول می باشد. BHA کاربرد های فراوانی در صناع غذایی و آرایشی بهداشتی دارد. برای خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

cas no: 25013-16-5

آنالیز محصول

بوتیل هیدروکسی انیسول

 

$ قیمت هیدروکسی آنیسول بوتیله شده(BHA)برای آگاهی از قیمت با کارشناسان  فروش ما در ارتباط باشید.

.خواص و ویژگی ها

فرمول مولکولی: C11H16O2

جرم مولکولی: 180.24g/mol

حلالیت:  به صورت جزیی در آب حل می شود.

دمای ذوب:  48 °C 

دمای جوش : 264 °C 

چگالی : 1.0587gr/cm3

شکل ظاهری : کریستال سفید یا کمی زرد یا جامد مومی

بو :  معطر

ساختار مولکولی :

ساختار مولکولی هیدروکسی آنیسول بوتیله شده BHA

هیدروکسی آنیسول بوتیله شده بوسیله (BHA) یک آنتی اکسیدان است که شامل مخلوطی از دو ترکیب ایزومرهای آلی، 2-ترشیو بوتیل-4-هیدروکسی آنیسول و 3-ترشیو-بوتیل-4-هیدروکسی آنیسول است. این ماده از 4- متوکسی فنول و ایزوبوتیلن تهیه شده است. این یک جامد مومی است که به عنوان یک افزودنی مواد غذایی با نام تجاری E320 استفاده می شود. 
آنتی اکسیدان‌ها نقش مهمی در پیشگیری از اکسیداسیون انواع مواد غذایی به‌خصوص روغن‌ها و چربی‌ها دارند. برای جلوگیری از پراکسیداسیون مواد غذایی ترجیح داده می‌شود از آنتی اکسیدان‌های فنلی سنتزی از جمله هیدروکسی آنیزول بوتیله (BHA) و هیدروکسی تولوئن بوتیله (BHT) استفاده ‌شود. به دلیل پایداری شیمیایی، قیمت کم و دسترسی آسانی، این‌ مواد کاربرد قابل توجهی در صنایع غذایی دارند. با توجه به لزوم استفاده این مواد در محدوده مجاز تعیین شده توسط نهادهای نظارتی، تعیین مقدار آنتی اکسیدان‌ها در مواد غذایی امری بسیار ضروری است

کاربرد عمده BHA به عنوان آنتی اکسیدان و نگهدارنده در مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، خوراک حیوانات، لوازم آرایشی، لاستیک و محصولات نفتی است. 

.فروش هیدروکسی آنیسول بوتیله شده (BHA):

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی هیدروکسی آنیسول بوتیله شده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای خرید هیدروکسی آنیسول بوتیله شده(BHA)  با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *