a4c29ce359f3b359868fa849e352a524

قیمت دی متیل آمینو پروپیل آمین (DMAPA): برای آگاهی از قیمت با کارشناسان  فروش ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99.6% و محلول درآب

cas no: 109-55-7

آنالیز محصول

 

ویژگی های فیزیکی شیمیایی

دی متیل آمینوپروپیل آمین ( به اختصار DMAPA) دی آمینی است که یک  گروه آمین نوع اول و یک گروه آمین نوع سوم با ویژگی های متفاوت دارد که همین عامل موجب می­شود کاربردهای متفاوتی داشته باشد. این ترکیب مایعی بی رنگ و شفاف و قابل حل در آب و سایر حلال های ارگانیک است. نقطه جوش این ماده 135 درجه سلسیوس و وزن مولکولی آن 102/18g/mol است.

تولید

از لحاظ تجاری تولید این ترکیب به این طریق است که در اثر واکنش بین  دی متیل آمین و آکریلونیتریل، دی متیل آمینوپروپیل نیتریل حاصل می­شود، مرحله بعدی هیدروژنیزاسیون این ماده است که منجر به تولید DMAPA می­گردد.

کاربرد

این ماده در فرآوری چرم، کاغذ و لاستیک نیز کاربرد دارد.و هم چنین ماده واسطه تولید نرم کننده های پارچه هستند.

افزودن DMAPA به بنزین بدونسرب موجب بهبود فعالیت باکتریایی آن می­شود

واکنش دی متیل آمینوپروپیل آمین با پلی ایزوبوتینیل کلراید و دی بروموپروپیونیتریل منجر به تشکیل ماده پاک کننده کاربراتور می­شود، این ماده برای خنثی کردن رسوب موتور و در نتیجه کاهش انتشار گازهای هیدروکربنی از اگزوز نیز موثر است.

DMAPA برای ساخت بازدارنده های خوردگی (فسفات های آمین)  مورد نیاز برای بنزین های هواپیما در صنعت حمل و نقل هوایی کاربرد دارد. در صنایع آرایشی این ماده به عنوان یک آمین آلیفاتیک برای تنظیم pH  محصولات آرایشی کاربرد دارد. مواد شیمیایی کشاورزی، عوامل ضد الکتریسیته نرم کننده های پارچه و قارچ کش ها سایر موارد کاربرد این ترکیب شیمیایی هستند.

در تولید برخی سورفاکتانت ها مثل کوکامیدوپروپیل بتائین که در صابون ها ، شامپوها و لوازم آرایشی وجود دارد موثر است. بتائین الکتریسیته را کاهش می­دهد و و همچنین احساس سوزش چشم را کاهش می­دهد.

ایمنی

این ماده در حالت رقیق نشده تحریک کننده چشم، پوست و غشای مخاطی است.

قیمت دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA) :

موسسه مبتکران شیمی فعال در تامین مواد شیمیایی و ارائه کننده با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA) به مشتریان خود عرضه میکند.

خرید دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA):

موسسه مبتکران شیمی مفتخر است که توانسته سهم کوچکی در چرخه تامین کالای مورد نیاز تولیدکنندگان عزیز داشته باشد و شما را در زمینه خرید دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA) مورد نظرتان یاری نماید

فروش دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA):

موسسه مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA)  را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای آگاهی از آخرین قیمت دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA) با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.               

2 نظر برای «دی متیل آمینو پروپیل آمین(DMAPA)»

  • فرهاد حاجتی می‌گوید:

    با سلام
    احتراماً به استحضار می رساند اینجانب جهت انجام کار تحقیقاتی خود به مقدار 500 سی سی از محصول دی متیل آمینو پروپیل آمین (DMAPA) نیاز دارم و مشکلی هم بابت پرداخت هزینه ندارم
    پیشاپیش از حسن نظر آن شرکت محترم کمال تشکر را دارم.

    • مبتکران می‌گوید:

      سلام
      برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت با شماره 02177677382 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *