دی استات سدیم

خرید:

برای خرید دی استات سدیم با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

CAS NO: 126-96-5

آنالیز محصول آنالیز

 

 قیمت : برای آگاهی از قیمت با کارشناسان  فروش ما در ارتباط باشید.

دی استات سدیم چیست؟

دی استات سدیم (sodium diacetate) ترکیبی با فرمول شیمیایی NaH(C2H3O2)2، به صورت جامد کریستالی بی رنگی است که با عنوان E262 شناخته می شود. دی استات سدیم در ادویه و به عنوان یک عامل ضد میکروبی (نگهدارنده) استفاده می شود. همچنین به عنوان افزودنی به محصولات غذایی برای طعم دهندگی طعم نمکی و سرکه ای به غذا استفاده می شود.

کاربردها:

این ماده با سه هدف تعدیل مزه، کنترل اسیدیته یا نگهدارندگی به ماده غذایی افزوده می شود. این ماده همچنین گاهی برای افزایش پایداری امولسیون چربی ها در محصولات گوشتی فرآیند شده استفاده می شود. این ترکیب با کاهش ترشی اضافه محصول نقش موثری در تعدیل مزه آن دارد و به دلیل داشتن حالت بافری برای کنترل اسیدیته اضافه می گردد. این ماده اثر نگهدارندگی قابل توجهی در محصولات گوشتی و ماکیان دارد و در محصولات نانوایی از بروز راپینس جلوگیری می کند.
دی استات سدیم ضد کپک و قارچ نگهدارنده مواد غذایی و مواد ذخیره شده در انبارهاو سیلو ها است. طعم سرکه نمکی و ترد کنندگی چیپس و پفک خشکبار را انجام می دهد و به آن سرکه خشک هم می گویند. شامل اسید استیک می باشد که اسید استیک خاصیت نگهدارندگی و ضد مخمری دارد . برای نگهدارندگی مرکبات در انبارها بسیار موثر می باشد.

.خواص دی استات سدیم :

فرمول مولکولی C4H7NaO4
جرم مولکولی 142.03g/mol
چگالی 1.4gr/cm3
بو بوی شبیه به سرکه
ساختار .

.فروش دی استات سدیم :

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی این ماده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند، برای خرید دی استات سدیم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *