c4ba0d675ade6a776bb615c18dea26d1

 

خرید:

برای خرید اپتیکال برایتنر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

اطلاعات محصول

 کشور تولید کننده: چین  

  بسته بندی: کیسه های 25 کیلویی

  درصد خلوص: 99 %

cas no: 7128-64-5

آنالیز محصول آنالیز اپتیکال برایتنر

قیمت اپتیکال برایتنر:

برای آگاهی از قیمت با کارشناسان  فروش ما  در تلگرام mbkchemical@ و واتس اپ درارتباط باشید:

اپتیکال برایتنر

………..

.معرفی اپتیکال برایتنر:

اپتیکال برایتنر مواد شیمیایی سنتزی (مصنوعی) هستند  که به عنوان عامل سفید کننده شناخته می شود. این ماده به محلول یا پودرهای شست و شو اضافه می شود تا لباس ها سفیدتر و درخشنده تر به نظر آیند و بنابراین پاکیزه تر به نظر می آیند.

اسامی دیگر :

عامل اپتیکال برایتنر (OBA) ،اپتیکال وایتنر، عامل  فلوئورستنت برایتنر،فلوئورسنت اپتیکال برایتنر،عامل فلوئورسنت وایتنینگ (FWAs )، 

اپتیکال برایتنر چگونه کار می کند؟

اپتیکال برایتنرها  برای رنگ آمیزی ضعیف  ترکیبات آلی به کار می روند که به محلول اضافه می شود و نور را در ناحیه فرابنفش و بنفش( معمولا nm  340-370)  در طیف الکترو مغناطیسی جذب می کند  و نور و انرژی جذب شده  را در ناحیه مرئی (آبی) ( 400-500 nm  ) به روش فلوئورسنت  دوباره منتشر می کند. اپتیکال برایتنر ها طول موج  نور  uv ( فرابنفش ) را به منظور افزایش نور آبی و به حداقل رساندن مقدار نور زرد برای اینکه اشیاء سفیدتر به نظر آیند. این ماده باعث می شود اشیاء مانند لباس ها  سفید تر ودرخشان تر به نظر آیند  و در واقع آنها را پاکیزه نمی کند.

                                                                                   .

. کاربردهای اپتیکال برایتنر

  1. عامل سفید کننده
  2. عامل درخشندگی کاغذ( به عنوان پوشش یا استفاده در بافت داخلی کاغذ)
  3. سفید کننده فیبر( به مواد پلیمری مذاب اضافه می شود)
  4. سفید کننده پارچه
  5. اصلاح کننده و درخشنده کننده  رنگ اضافه شده به فرمولاسیون آرایشی (رنگ مو)   

این افزودنی اغلب برای بهبود رنگ ظاهری  پارچه،کاغذ،پلاستیک ،رنگ ،جوهر پرینتر ،و آرایشی  استفاده می شود و موجب سفید شدن  آنها می شود.  همچنین برای تشخیص نشت فاضلاب ،کمک به روش های تشخیص پزشکی و کشتن آفات کشاورزی استفاده می شود.

اپتیکال برایتنر در بسیاری از کاغذها به ویژه کاغذهایی  که درخشندگی  زیادی  دارند  استفاده می شود. کاغذهایی که برای اسکناس استفاده می شوند اپتیکال برایتنر ندارند بنابراین یک روش  معمول برای شناسایی اسکناس های تقلبی استفاده از فلوئورسنت  می باشد .

از اپتیکال برایتنر در محصولات آرایشی نیز استفاده می شود. از آن در فرمولاسیون رنگ های خاکستری و بلوند  استفاده می شود به صورتی  که این روشن کننده نه تنها باعث افزایش روشنایی و درخشش مو بلکه باعث اصلاح وبهبود رنگ نارنجی و زرد مو می شود بدون اینکه مو تیره شود.  

پارچه هایی که  در فرمولاسیون آنها ازاپتیکال وایتنینگ استفاده شده است در مقایسه با پارچه های دیگر در شب چشم انداز بیشتری دارد. متریال پارچه ( کتان،پشم، ابریشم ،پنبه) و مواد مصنوعی (پلی آمید ،پلی استرو پلی اکریلونیتریل) به طور کامل سفید نیستند

                                                                       .    

.

.ایمنی

اپتیکال برایتنر زمانیکه در موادی مانند پلاستیک و بسته بندی های کاغذی  که با مواد غذایی درارتباط هستند استفاده  شوند باید  توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تایید شوند.زمانی که آنها در سایر مواد مانند شوینده ها استفاده شوند باید توسط سازمان حفاظت از محیط زیست کنترل شوند. اپتیکال برایتنرها ممکن است برای انسان سمی باشند . بعضی از آنها می توانند در هنگام تماس با پوست بستگی به  حساسیت فرد باعث واکنش های آلرژیک شوند

 فروش اپتیکال برایتنر:

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی اپتیکال برایتنر(OBA) را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای خریداپتیکال برایتنر با شماره های موجود در بخش تماس با ما، تماس بگیرید.

   

0/5 (0 Reviews)

2 نظر برای «اپتیکال برایتنر (Optical brightener)»

    • chemicalMbk_w_admn می‌گوید:

      سلام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *