eaaa6b1e27736881482d77c42115a44c

قیمت آسه سولفام کا:

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت این محصول و هم چنین سایر محصولات شیمیایی با مشاوران ما در موسسه ی مبتکران شیمی فعال در زمینه ی تامین مواد شیمیایی در ارتباط باشید.

 

خرید آسه سولفام کا:

در حال حاضر موسسه ی مبتکران شیمی به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

cas no: 55589-62-3

آنالیز محصول آسه سولفام

فروش آسه سولفام کا:

جهت اطلاع از نحوه ی فروش این محصول و ثبت سفارش شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش موسسه مبتکران شیمی در در ارتباط باشید.

آسه سولفام پتاسیم:

نام رایج ماده ی افزودنی : آسه سولفام پتاسیم، Acesulfame potassium

نام های تجاری یا شیمیایی فرعی : آسه سولفام-کا، Acesulfame-K

نوع ترکیب شیمیایی : نمک آلی حلقوی پتاسیوم

خصوصیات فیزیکی :

فرمول مولکولی : C4H4KNO4S

شکل ظاهری : پودر سفید رنگ

نقطه ی ذوب :  °225C

چگالی :  1.81g/cm3 

حلالیت در آب :  270g/L at 20 °C

کاربرد در خوراکی ها : شیرین کننده ی بدون کالری 

خوراک محتوی : نوشیدنیهای غیر الکلی، آدامس

اين شيرين كننده همزمان با آسپارتام كشف شده است و با توجه به ويژگی خاصی كه دارد . مورد مصرف صنايع غذايی است. اين ماده دارای قدرت شيرينی 170 برابر شكر می باشد و دارای همان خواص آسپارتام است. مزيت اين شيرين كننده كه برای توليد كنندگان مواد غذایی مهم است . نحوه تاثير آن بر روی آسپارتام است. امروزه بسياری از مايعات شيرين توسط تركيب سولفام پتاسيم و آسپارتام بدست می آيد تا عمر و ثبات بيشتری به شيرينی محصول دهد.

اگر اين دوماده با هم مخلوط شوند. تاريخ مصرف محصول نيز از نظر زمانی بالا رود و به همين دليل است كه نوشابه های خارجی كه از مخلوط اين دو شيرين كننده تهيه می شوند. تاريخ مصرف بيشتری را نسبت به محصولات داخلی را دارند.

آسه سولفام پتاسیم به روايتی ديگر :

سومین قند مصنوعی که در سال 1967 کشف شد آسه سولفام پتاسیم بود. مصرف آن در سال 1992 در آدامس و خشکبار و در سال 1998 در مایعات توسط FDA تایید شد. آسه سولفام ماده بی ضرری بوده و در حرارت بالا تخریب نمی شود عمر نیمه طولانی حدود 3 تا 4  سال دارد و تاکنون گزارشی از بروز کانسر به هنگام مصرف آن داده نشده است.

ساخارین و آسه سولفام پتاسیم دون هضم از دستگاه گوارش عبور می‌کنند. ساخارین در بدن تجزیه نمی‌شود و با DNA واکنش نشان نمی‌دهد و در واقع فاقد دو مشخصه کارسینوژن های کلاسیک است. ولی آسپارتام در بدن به سه جزء فنیل آلانین (50%، آسپارتیک اسید 40 % و متانول (10%) تجزیه می‌شود.

 فنیل آلانین و آسپارتیک اسید به وسیله آنزیم‌های معده و روده متابولیزه می‌شوند، ولی متانول جهت سم زدایی به کبد منتقل می‌شود. اگر چه متانول بسیار سمی است، ولی میزان تولید آن در نتیجه مصرف آسپارتام ناچیز و حدود 10 % وزن آسپارتام مصرفی می‌باشد. لذا اثر آن در بدن قابل چشم پوشی است.

موارد مصرف

 اين محصول در صنايع  آبميوه سازی، نوشابه های رژيمی، برخی از آب نباتها و شكلاتهای ديابتی و قرص های قند ديابتی بكار برده می شود

 

. مقاله های مرتبط:

11 ماده افزودنی که در مواد غذایی استفاده می شود

انواع شیرین کننده های صنایع غذایی

شیرین ترین و کم کالری ترین ماده غذایی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *