فروش انواع مواد شیمیایی با بهترین کیفیت

دسته بندی مقالات

ویژگی های نرمال بوتانول

آشنایی بیشتر با کاربرد ها و خواص نرمال بوتانول در صنعت

مصارف صنعتی n-Butanol (نرمال بوتانول) شامل تولید داروها، پلیمرها، استر های علف کش، چاپ است. همچنین در تولید رزین های اوره – فرمالدئید و ملامین – فرمالدئید به عنوان یک رقیق کننده یا واکنش دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. در تصاویر زیر برخی از حوزه های کاربردی این الکل را مشاهده می کنید:

کاربردها:

محصول فوق به انگلیسی n-Butanol, به عنوان یک ماده در عطر ها و به عنوان یک حلال برای استخراج روغن های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین به عنوان یک استخراج کننده در تولید آنتی بیوتیک ها، هورمون ها و ویتامین ها استفاده شده؛ و حلالی برای  رنگ ها، پوشش ها، رزین های طبیعی، چسب ها، رزین های مصنوعی، رنگدانه ها، آلکالوئیدها و کافور استفاده می شود.

دیگر کاربردهای متفاوت حلال نرمال بوتانول شامل پوشش پارچه در صنایع نساجی، به عنوان یک عامل تمیز کردن یا صیقل دهنده، بنزین، مایع ترمز و محصولات مصرفی مانند محصولات آرایشی، محصولات ناخن، محصولات بهداشتی و محصولات اصلاح در صنایع آرایشی است. بازار اصلی این محصول از جمله محصولات شیمیایی، پتروشیمی، منسوجات، تمیز کننده ها و لوازم آرایشی است.

تولید :

در حال حاضر به منظور تولید n-Butanol در سراسر جهان از سوخت های فسیلی استفاده می شود. در متداول ترین شیوه ی تولید این ترکیب از پروپان به عنوان خوراک استفاده می شود. که با استفاده از یک واکنش هیدروفرمیشن آن را به بوتانال تبدیل می کنند.  در مرحله ی بعد نیز به کمک یک فرایند hydrogenation که بر روی بوتانال انجام می گیرد, محصول مورد نظر ما تولید می شود.

جهت خرید بوتانول اینجا کلیک کنید.

نظرات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *