فروش انواع مواد شیمیایی با بهترین کیفیت

دسته بندی مقالات

واردات مواد شیمیایی با بهترین کیفیت | وارد کننده مواد شیمیایی

واردات مواد شیمیایی از چین و ترکیه ( فروش پروفرمایی مواد شیمیایی ): در حال حاضر با توجه به نوع خاص شرایط اقتصادی کشور و چالش های ایجاد شده ی جدید ناشی از تحریم های اقتصادی, مشکلات صنعتگران ما دو چندان و بیش از پیش شده است. در هر صنعت و واحد تولیدی داشتن امنیت خاطر از دسترسی به مواد اولیه خام مورد نیاز یک امر لازم و ضروری است. اما متاسفانه در حال حاضر با بروز مشکلات متعدد در این حوزه, بسیاری از واحد های تولیدی ما در تامین مواد شیمیایی و پتروشیمیایی مورد نیاز خود دچار چالش شده اند و انتخاب وارد کننده مناسب یکی از دغدغه های آن ها به حساب می آید.

در نتیجه ی این امر واحد های تولیدی دچار مشکل می گردند و امکان برنامه ریزی و طرح یک بیزینس پلن بلند مدت را از مجموعه مدیریت تولید واحد خواهد گرفت. از این جهت شرکت مبتکران شیمی به پشتوانه بیش از سی سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تولید و بازرگانی مواد شیمیایی صنعتی و همچنین به لطف داشتن شرکای تجاری قدرتمند در کشورهای چین, روسیه, ترکیه طیف بسیار متنوعی از مواد اولیه را به صورت پروفرمایی و تضمینی به فروش می رساند.

  • ثبت سفارش بدون وجود محدودیت در میزان تناژ
  • تحویل بار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت

چرا مبتکران شیمی؟!

شرکت مبتکران شیمی با ارائه ضمانت نامه مدت دار توانایی تامین و واردات مواد شیمیایی از چین و سایر کشورها را دارا می باشد و می تواند فروش پروفرمایی را به صنایع مختلف کشور داشته باشد. تهیه ی مواد شیمیایی دلخواه شما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت از مزایای این شرکت به حساب می آید. با توجه به تحریم های صورت گرفته و دامنه ی فعالیت محدود ایران در بازار جهانی، ما همچنان توانسته ایم معاملات ترانزیتی و متقابل زیادی را به واسطه ی دفتر های متعدد خود در سراسر دنیا انجام دهیم.

  • ارائه ی مواد شیمیایی با کیفیت
  • تضمین اصالت کالا
  • ارائه ی بهترین قیمت ها
  • بسته بندی و حمل و نقل ایمن
  • امکان پیگیری سفارش
  • فروش پروفرمایی محصولات
  • و…

نمونه ای از خدمات ما می باشد.

واردات از چین

واردات مواد شیمیایی

چین که عنوان دومین اقتصاد برتر دنیا را یدک می کشد از جمله معدود کشورهایی است که به صورت بسیار گسترده ای در زمینه تولید و مصرف انواع مواد اولیه پتروشیمیایی و شیمیایی فعالیت می کند. از این رو داشتن مراودات اقتصادی مناسب و حساب شده با این کشور می تواند به اقتصاد کشور کمک کند. در حال حاضر دفاتر ما در این کشور توانایی انجام تمامی امور مربوط به واردات و صادرات مواد اولیه شیمیایی را به بهترین نحو ممکن دارند. برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

طبق گزارشات منتشر شده چین توانسته است در حوزه ی مواد شیمیایی با 73.7 بیلیون دلار صادرات در سال 2019 ،13.5 درصد از حجم کل صادرات جهان را به خود اختصاص دهد و بزرگترین صادر کننده ی مواد شیمیایی در دنیا به حساب آید.

در این بین سهم چین در صادرات مواد آلی (56.8 بیلیون دلار) بیشتر از مواد معدنی (16.9 بیلیون) گزارش شده است

جهت دریافت اطلاعات در خصوص نحوه انجام واردات از چین و یا نحوه فروش پروفرمایی و چگونگی شرایط ثبت سفارش و آگهی از قیمت ها با مشاوران ما در ارتباط باشید.

واردات از ترکیه

واردات مواد شیمیایی از ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از کشورهایی که در سطح منطقه و جهانی از پیشرفت خوبی در زمینه صنعت و تجارت برخوردار است ،  توانسته است در زمینه پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی مختلف به جایگاه مناسبی برسد و محصولاتی با کیفیت مناسب تولید و ارائه کند. مبتکران شیمی با داشتن دفتر در این کشور و برقراری ارتباط با شرکت های مهم این حوزه ، توانایی انجام کلیه امور مربوط به واردات از ترکیه را دارد.

شرکت مبتکران شیمی با تجربه بالایی که در زمینه بازرگانی دارد ، آمادگی خود را جهت انجام کلیه امور واردات مواد شیمیایی از ترکیه و سایر کشورها اعلام میدارد.

فروش پروفرمایی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه فروش پروفرمایی با مشاوران ما در موسسه مبتکران شیمی در تماس باشید. همچنین می توانید به وبسایت دفترچین به نشانی shanghaichemex.com مراجعه و با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

اما چگونه سفارش خود را ثبت کنیم؟

برای این منظور کافیست تا با شماره های موجود در سایت با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

پس از ثبت سفارش خود و صدور فاکتور شما می توانید تمامی مراحل از جمله بارگیری، رسیدن محموله و… را در سایت ما به صورت آنلاین پیگیری نمایید.



نظرات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *