36f15527af9fbe651d1e17d15d18adcf

خرید:

برای خرید متیل سالیسیلات با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: آلمان / هند

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

CAS NO: 119-36-8

آنالیز محصول متیل سالیسیلات

 قیمت متیل سالسیلات : برای آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

..

دسته دارویی : ضد درد موضعی شکل دارویی پماد موضعی  30 درصد

موارد مصرف : به عنوان ضد درد در موارد درد مفاصل یا عضلات از بردن التهاب موضعی

مقدار مصرف : برحسب نیاز می توان روزی 3 تا 4 با مقادیر لازم از پماد را به موضع مالید.

دستور مصرف : ابتدا دستهایتان را بشوئید. یک لایه نازک از پماد را بر روی ناحیة مورد نظر بمالید و در صورت لزوم موضع را کمی مالش دهید تا دارو به طور کامل به داخل پوست نفوذ نماید. پس از اتمام کار نیز مجدداً دستهایتان را بشوئید.

توصیه ها : در صورت تداوم درد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

ملاحظات عمومی: این فراورده نباید بر روی پوستضایعه دیده یا دچار سوختگی مورد استفاده قرار گیرد. مصرف این فراورده در کودکان باید با احتیاط و به مقدار کم صورت بگیرد زیرا ممکن است باعث بروز مسمومیت شود

این فراورده فقط جهت استعمال موضعی می باشد و هنگام مصرف آن باید احتیاط گردد تا به اشتباه وارد چشم ها نشود. از آنجایی که این پماد دارای بوی مخصوصی است که می تواند کنجکاوی کودکان را برانگیزد، باید حتماً آن را دور از دسترس آنها نمود زیرا به دنبال خوردن مقادیر کم آن در حد یک قاشق چای خوری نیز مسمومیت و حتی مرگ کودکان گزارش شده است.

عوارض جانبی یا علائمی که در صورت بروز آنها باید به پزشک مراجعه نمود: تحریک موضع- قرمزی پوست.

علائم مسمومیت با دارو: مصرف پماد( متیل سالیسیلات) از راه موضعی معمولاً عوارض خاصی را به دنبال ندارد اما در صورت بلعیده شدن اتفاقی آن و یا خوردن آن توسط کودکان احتمال بروز سوزش دردناک گلو و معده، تهوع، استفراغ، عطش، اسهال، سردرد، سرگیجه، وزوز گوش، تاری دید

مصرف در دوره بارداری : مجاز، فقط در صورت ضرورت و با احتیاط فراوان به شرط آن که فوائد مصرف دارو بر آثار سوء احتمالی آن برتری داشته باشند.

مصرف در دوره شیردهی : مصرف این فراورده در دوره شیردهی منعی ندارد. جهت مصرف این فراورده در دوره شیردهی با پزشک خود مشورت نمایید.

شرایط نگهداری : دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد. داخل ظروف یا بسته بندی های نفوذ ناپذیر. دور از دسترس کودکان. از یخ زدن محافظت شود.

 

قیمت متیل سالسیلات :

موسسه مبتکران شیمی فعال در تامین مواد شیمیایی و ارائه کننده با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت متیل سالسیلات به مشتریان خود عرضه میکند.

خرید متیل سالسیلات:

موسسه مبتکران شیمی مفتخر است که توانسته سهم کوچکی در چرخه تامین کالای مورد نیاز تولیدکنندگان عزیز داشته باشد و شما را در زمینه خرید متیل سالسیلات مورد نظرتان یاری نماید

فروش متیل سالسیلات:

موسسه مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش فلان  را با بهترین کیفیت و بهترین متیل سالسیلات به مشتریان ارائه می کند برای آگاهی از آخرین قیمت متیل سالسیلات با شماره های موجود در بخش تماس با ما سایت، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *