فسفونوبوتان

فسفونات مشتق شده از فسفریک اسید در مهار خوردگی کاربرد دارند به علاوه اینکه در کشاورزی به عنوان کود، آفت کش و تهویه خاک مورد استفاده قرار می­گیرند. این ترکیب کنترل یون های فلزی در محیط های آبی ارائه می­کند. فسفونات ها با بلوک کردن واکنش یون های فلزی، از واکنش ناخواسته  با آنها جلوگیری کرده و مخلوط های آبی پایدار با یون های فلزی چند گانه ایجاد می­کند.

PBTC در یک مولکولش سه گروه کربوکسیل دارد. این کربوکسیلیک اسیدهای چند منظوره با گروه هیدروکسیل ساختاری کووالانسی ایجاد می­کند. کربوکسیلیک اسیدها مشتقات آمیدی ایجاد می­کنند.

خرید:

برای خرید فسفونوبوتان با کارشناسان واحد فروش موسسه مبتکران شیمی تماس بگیرید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: بشکه 250 کیلویی

درصد خلوص: 60%

cas no: 37971-36-1

آنالیز محصول برگه آنالیز

قیمت فسفونو بوتان (PBTC): برای آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
این محصول به صورت پرفورمایی به فروش می رسد.

 

استفاده از فسفونوبوتان به عنوان ماده  ضد  خوردگی 

. مشخصات فیزیکی و شیمیایی

نام های دیگر:  2- فسفونو بوتان، 2 و 4- تری کربوکسیلیک اسید 

نام تجاری : PBTC 

فرمول شیمیایی : C7H11O9P

وزن مولکولی : 13/270g/mol 

شکل ظاهری : مایعی با رنگ روشن متمایل به زرد 

کاربرد

 توانایی های فوق موجب شده تا ازین ماده در صنعت مهم و بسیار حساس تصفیه آب و فرآیندهای تصفیه فلزات (مواد ضد رسوب، مهار خورندگی، سیستم های تهویه لجن، پالپ های سفید کننده، پاک کننده های فلزات و آبکاری)

فسفونات ها در تولید شوینده ها و لوازم آرایشی و محصولات جانبی مراقبت از بدن و همچنین کاربردهای خاصی مثل حذف لکه، تثبیت رنگ سفید و هم چنین تشخیص مقادیر بسیار کم یون آهن مورد استفاده قرار می­گیرد.

PBTC ماده خام تولید رزین های پلی آمید آروماتیک است که در برابر تنش های حرارتی مقاوت بالا دارند.

PBTC جز عوامل کیلیت ساز فلزات است (Chelating agent) و بازدارنده خورندگی آن­ها است و برای تمیز کردن فلزات نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. این ماده یک واسطه شیمیایی نیز هست. مشتقات آن شامل استرها، انیدرید ها، آسیل هالید آمیدها و نیتریل ها در کشاورزی ساخت آفت کش ها و قارچ کش ها، در صنایع آرایشی در ساخت رنگ مو و هم چنین طعم دهنده های غذایی و صنایع دارویی استفاده می ­شود.

.فروش فسفونو بوتان (PBTC):

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی فسفونو بوتان (PBTC) را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای خرید فسفونو بوتان (PBTC)  با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از نحوه خرید مواد اولیه شیمیایی اینجا کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *