پتاسیم سیترات

سیترات پتاسیم چیست؟ potassium citrate نمک پتاسیم اسید سیتریک با فرمول مولکولی C6H5K3O7 به شکل بلورهای پودری سفید رنگ است. این ماده بدون بو با طعم شور و آب دوست است و می­تواند مقدار کمی آب را جذب کرده و نگه دارد. برای  خرید و یا فروش پتاسیم سیترات و همچنین جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با مشاوران ما در موسسه مبتکران شیمی در ارتباط باشید. در ادامه با عوارض و کاربرد این ماده بیشتر آشنا می شوید

فروش سیترات پتاسیم:

در حال حاضر موسسه ی مبتکران شیمی به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول کشور تولید کننده: چین

 بسته بندی: کیسه 25 کیلویی 

 درصد خلوص : 99%

آنالیز محصول سیترات پتاسیم

خرید پتاسیم سیترات:

جهت اطلاع از نحوه ی فروش این محصول و ثبت سفارش شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش موسسه مبتکران شیمی در ارتباط باشید.

قیمت:

 برای آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

.ویژگی ها

 حدود 38 درصد وزن این ترکیب مربوط به K است. این ماده در فرم مونوهیدرات بسیار آبدوست است.

.تولید

این ماده در اثر اضافه شدن پتاسیم بی کربنات یا پتاسیم کربنات به محلول سیتریک اسید تا زمانی که جوش متوقف شود، حاصل می­گردد، سپس محلول حاصل تصفیه شده و دانه های نمک در اثر تبخیر حاصل می­شوند.

خرید اسید سیتریک خشک

.کاربرد

پتاسیم سیترات به سرعت از طریق دهان جذب شده و با ادرار دفع می­شود و چون یک نمک آلکالین دار است در کاهش درد و کاهش دفعات ادرار (اسیدی) موثر استاین ماده برای درمان نقرس نیز موثر بوده و در پزشکی این ماده برای کنترل سنگ کلیه ناشی از سیستین یا اوریک اسید تجویز می­شود.

به عنوان یک افزودنی غذایی این ماده برای تنظیم اسیدیته غذاها و به عنوان ماده نگهدارنده مورد استفاده قرار می­گیرد. این محصول به عنوان بافر به نوشیدنی های شیرین نیز اضافه می­شود. مقدار K مورد نیاز انسان 3500 میلی گرم به ازای هر روز است. این فرم از K به طور طبیعی در برخی مواد خوراکی مثل لوبیا دیده می­شود. میوه هایی مانند آووکادو، آب پرتقال، موز و طالبی و سبزیجاتی مثل سبزیجاتی با برگ تیره، کدو و قارچ غنی از K هستند.

5/5 (1 Review)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *