سود گرانوله

سود گرانول شکل گرانوله کاستیک سودا با غلظت بالا و درصد آب بسیار کم است. این فرم به دلیل سهولت در حمل و نقل ، غلظت بالا ، حلالیت بالا در آب و … مورد استقبال بسیاری از صنایع قرار گرفته است. برای ثبت سفارش ، خرید سود گرانول و همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت ها و چگونگی ثبت سفارش این محصول با مشاوران ما در موسسه مبتکران شیمی در ارتباط باشید. 

خرید سود گرانول :

در حال حاضر موسسه ی مبتکران شیمی به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

 کشور تولید کننده: چین

  بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

  درصد خلوص: 99.5% با مش 3-1 میلی متر و محلول در آب 

cas no: 1310-73-2

آنالیز محصول pdf

فروش سود گرانول:

جهت اطلاع از نحوه ی فروش این محصول و ثبت سفارش شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش موسسه مبتکران شیمی در در ارتباط باشید.

قیمت :

برای آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خواص :

فرمول مولکولی NaOH
جرم مولکولی 39.997g/mol
حلالیت محلول در آب، اتانول و متانول
دمای ذوب 318 °C
دمای جوش 1388 °C
چگالی 2.13gr/cm3
شکل ظاهری سفید، مومی، کریستال مات
بو بدون بو
pH 13

 بسیار محلول در آب بوده  و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. هیدروکسید سدیم در بسیاری از صنایع تولید پالپ و کاغذ، منسوجات، آب آشامیدنی، صابون ها و مواد شوینده و به عنوان یک تمیزکننده تخلیه استفاده می شود.

 (Caustic Soda) یا همان سود سوز آور از انواع سدیم هیدروکسید هستند که تنها در درجه خلوص متفاوت هستند و سود گرانول و درجه خلوص بیشتری دارد و به صورت شکری با مش 3-1 میلی متر است.

شما می توانید جهت سفارش انواع سدیم هیدروکسید و خرید سود پرک ، گرانول ، مایع 50% و … با مشاوران ما تماس بگیرید . 

روش تولید

 همانگونه که اشاره شد سود گرانول شکل گرانوله و جامد کاستیک سوداست . کاستیک سودا عموما با استفاده از فرآیند کلروآلکالی تولید می شود و محصول این فرآیند نیز غالبا محلولی متشکل از آب و کاستیک سودا با خلوص معین است . برای دستیابی به فرم های جامد از (گرانول و پرک) این محصول باید فرآیندهایی جداگانه صورت بگیرند.

محلول های دارای غلظت بالای سود را می توان با سرد کردن به کاستیک سودای آنهیدروز تبدیل کرد که به صورت کریستال هستند ، اما مشکلاتی که برای این کار وجود دارند عبارتند از سانتریفیوژ کردن و خشک کردن کریستال های تولید شده. در گذشته برای تولید این شکل سود ، از فرآیندهای همدما و آدیاباتیکی استفاده می شد که در دمای 200-300 درجه سانتی گراد قابلیت تولید محصولی با غلظت 80-95% را  داشتند.

برج پاششی

در 1947 Joscelyne, روشی را مطرح کرد که توانایی تولید سودی جامد با 0.5% آب را داشت . اساس این روش بر پایه استفاده از برج های پاششی بود ، محلول مایع از بالای برج توسط یک نازل به پایین پاشیده می شود و یک جریان هوا نیز از پایین به بالا وارد برج می شود ، در نهایت سود گرانول با آب بسیار کم به دست خواهد آمد.

روشسود گرانول

در این روش بسته به دمای محلول ، دما و حجم هوای ورودی ، طول برج ، نازل و تجهیزات مورد استفاده محصولی با غلظت متفاوت به دست خواهد آمد. در ادامه مثالی عملیاتی از این روش شرح داده شده است :

برج : برج عمودی پاششی که دارای نازل ، یک خروجی برای هوای مرطوب و صفحه ای نگهدارنده در پایین برج برای جمع شدن ذرات گرانوله است.

جراین هوای وردی : جریان هوا با فلاکس 200 متر مکعب بر ساعت با دمای 200 درجه سانتیگراد وارد برج می شود.

محلول کاستیک سودا : محلول دارای 92% NaOH با دمای 280 درجه سانتی گراد و ریت 250 لیتر بر ساعت از طریق  نازل به صورت قطره ای وارد برج می شود.

در طی تماس جریان هوا با محلول ، فرآیند انتقال جرم صورت گرفته و آب موجود در محلول به درون هوا انتقال پیدا می کند. هوای مرطوب خارج شده و سود گرانول نیز در پایین برج جمع می شود. محصول جمع شده در پایین برج به مدت نیم ساعت به صورت بستر سیال باقی مانده تا بیشتر خشک شود و سپس از طریق لوله به محفظه نگهداری انتقال می یابد . سود گرانول حاصل از این فرآیند دارای 0.07% آب است.

برای ثبت سفارش و خرید و فروش انواع مواد شیمیایی با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

مبتکران شیمی ، خرید و فروش سود گرانول
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *