دی بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

BHT چیست؟ دی بوتیل هیدروکسی تولوئن به عنوان آنتی اکسیدان در محصولاتی آرایشی و بهداشتی، دارویی، لاستیک و مایعات شستشو استفاده می شود. برای خرید و فروش BHT با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات محصول

کشور تولید کننده: چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

cas no: 128-37-0

آنالیز محصول بوتیل هیدروکسی تولوئن

 

$ قیمت هیدروکسی تولوئن بوتیل دار شده (BHT): برای آگاهی از قیمت با کارشناسان  فروش ما در ارتباط باشید.

.خواص و ویژگی ها

فرمول مولکولی: C15H24O

جرم مولکولی: 220.35g/mol

حلالیت:  به صورت جزیی در آب حل می شود.

دمای ذوب:  70 °C 

دمای جوش : 265 °C 

چگالی : 1.048gr/cm3

شکل ظاهری : پودر سفید مایل به زرد

بو :  ملایم و فنولی

ساختار مولکولی :

ساختار مولکولی دی بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

هیدروکسی تولوئن بوتیلات (BHT)، یک جامد بلوری تا زرد رنگ سفید و بلوری است که به عنوان دی بوتیل هیدروکسی تولوئن شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی لیپوفیلیک است که از نظر شیمیایی مشتق شده از فنول است که برای خواص آنتی اکسیدانی مفید است. مقررات اروپا و ایالات متحده اجازه می دهد مقدار کمی به عنوان یک افزودنی مواد غذایی استفاده شود. علاوه بر این استفاده، BHT به طور گسترده ای برای جلوگیری از اکسیداسیون در مایعات (مانند سوخت، روغن) و سایر مواد استفاده می شود که رادیکال های آزاد باید کنترل شوند. این ماده رادیکال های آزاد اکسیژن را نابود می کند و از اکسیداسیون خودکار مواد آلی جلوگیری می کند (جلوگیری از آسیب رساندن به چربی ها و روغن ها)، عمر مفید را افزایش می دهد و رنگ های آرایشی را تثبیت می کند.


کاربردهای دی بوتیل هیدروکسی تولوئن:

BHT در درجه اول به عنوان یک افزودنی مواد غذایی آنتی اکسیدان استفاده می شود. اکسیداسیون چربی ها از مهم ترین دلایل فساد موادغذایی به حساب می آیند که بر روی رنگ، طعم، بافت و ارزش تغذیه ای اثر منفی می گذارند. در غذاها این واکنش ها می تواند منجر به فساد و از دست رفتن ارزش تغذیه ای نابودی ویتامینهای ضروری و ایجاد ترکیبات سمی و محصولات رنگی شود.
BHT همچنین به عنوان آنتی اکسیدان در محصولاتی آرایشی و بهداشتی، دارویی، لاستیک و مایعات شستشو استفاده می شود. این را می توان در طیف گسترده ای از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی، به ویژه در محصولات آرایشی مانند خط چشم، سایه چشم، مداد ابرو، رژلب، سایه چشم، پودر صورت و پایه، و همچنین در عطر، مرطوب کننده ها، و پاکیزگی شخصی محصولات، پاک کننده های پوست، و محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

.فروش هیدروکسی تولوئن بوتیل دار شده (BHT):

شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی هیدروکسی تولوئن بوتیل دار شده (BHT) را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند برای خرید هیدروکسی تولوئن بوتیل دار شده (BHT)  با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *